Dodano: 15 Maj 2020r. 08:48
Z dniem 18.05.2020r zostają otwarte wszystkie Biura Obsługi Klientów (BOK) w Enea Centrum, które zostały zamknięte dla klientów 13 marca 2020 r.
W BOK-ach obsługiwani będą wyłącznie Klienci, którzy wcześniej umówią się na wizytę poprzez stronę internetową lub przez infolinię. Pozwoli to zarządzić ruchem, umożliwić Pracownikom bezpieczne wykonywanie obowiązków służbowych i uniemożliwi powstawaniu kolejek. Wszystkie Biura zostały zaopatrzone w plexi oddzielające Pracowników od Klientów. Tym samym po czasie jest wreszcie pozytywna odpowiedź na nasze pismo z 5 marca 2020 r.
Dodatkowo zakupiono środki ochrony w postaci: przyłbic, maseczek, rękawiczek i płynów do dezynfekcji dla pracowników i Klientów. Ponadto ustalono, że Pracownicy mają prawo odmówić obsługi Klientowi, który wykazuje objawy choroby.
W czasie, kiedy BOK-i były zamknięte, zdalnie udzielono pomocy ponad trzystu tysiącom klientów. Przez ten czas zawierano umowy, przepisywano liczniki i udzielano informacji w wielu innych sprawach związanych z energią elektryczną.
Enea nadal zachęca do korzystania ze zdalnego kanału kontaktu, jakim jest Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Wiadomość tą wyświetlono 2358 razy.