Dodano: 24 Listopad 2020r. 09:09
Od marca 2020 roku o 35 proc. wzrosła liczba nowych kont w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta - poinformowała Enea. Jak podkreśla spółka eBOK staje się najpopularniejszą i najwygodniejszą formą kontaktu z Eneą, a dodatkowo klienci indywidualni Enei za pośrednictwem eBOK-a mogą teraz także zawierać umowy na produkty Energia+ Pewna cena oraz Energia+ Fachowiec.
Z informacji spółki wynika, że w ostatnich miesiącach dynamicznie wzrastała liczba osób, które zdecydowały się na założenie konta w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. W ocenie spółki, klienci doceniają korzyści płynące z szybkiej formy kontaktu i dostępność 24 h na dobę przez 7 dni w tygodniu, bez wychodzenia z domu.
W ciągu ponad pół roku liczba nowych kont założonych w eBOK-u wzrosła o 35 proc.. Liczba spraw związanych z energią elektryczną, załatwianych za pośrednictwem eBOK-a także wzrosła o 58 proc. Enea zaznacza, że zainteresowanie tą formą kontaktu utrzymuje się wciąż na bardzo wysokim poziomie, mimo ponownego otwarcia w maju stacjonarnych Biur Obsługi Klienta Enei. Wzrosła również liczba pobieranych za pośrednictwem eBOK-a faktur w formie elektronicznej, które gwarantują otrzymanie niezwłocznej informacji o kwocie do zapłaty.
" Widać wyraźny trend w gospodarce związany z cyfryzacją procesów obsługowych - dotyczy on również klientów Enei. Mimo otwarcia stacjonarnych placówek, wciąż obserwujemy wzmożony ruch w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Dzięki temu rozwiązaniu klienci, pozostając bezpiecznie w domu, nadal mogą być w kontakcie z Eneą. Dodatkowo, ostatnio umożliwiliśmy im zawieranie umów na niektóre nasze produkty zdalnie poprzez eBOK" - powiedział Dariusz Szymczak, prezes Enei Centrum.
Enea udostępniła również w eBOK-u dla klientów indywidualnych możliwość zawierania umów na produkty Energia +Pewna cena i Energia+ Fachowiec bez konieczności wychodzenia z domu. Energia+ Pewna cena daje gwarancję stałej ceny za energię elektryczną przez cały czas trwania umowy, a Energia+ Fachowiec dodatkowo także pomoc specjalisty, który bezpłatnie usunie awarię w domu. Teraz zawarcie takiej umowy jest jeszcze prostsze i możliwe całkowicie online.
Dla obecnych klientów Enei dużym ułatwieniem jest także przesyłanie dokumentów poprzez Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, w tym także umów, bez wychodzenia z domu. Wystarczy tylko wysłać skan lub zdjęcie podpisanej umowy. Osoby posiadające kwalifikowany podpis elektroniczny mogą podpisać dokumenty z jego wykorzystaniem.
W eBOK-u można sprawdzić i opłacić faktury za prąd, a także zaktualizować swoje dane czy zgłosić sprawy.
Wiadomość tą wyświetlono 10310 razy.