
Dodano: 19 Styczeń 2022r. 14:42
W siedzibie Enea Centrum (EC) odbyło się kolejne spotkanie dotyczące sytuacji w Pionie Obsługi Klienta. Spotkanie odbyło się w formie mieszanej -stacjonarnie i za pośrednictwem wideokonferencji. Całość spotkania zajęło omawianie przez zarząd analizy zleconej i wykonanej przez spółkę zewnętrzną . Analiza ta zawierała aspekty: zatrudnienia , absencji chorobowej i wynagrodzenia Pracowników EC w porównaniu z innymi podmiotami o tej samej działalności na rynku zewnętrznym . Całość oczywiście dotyczyła obszaru obsługi klienta. Niestety nadal Strona Społeczna nie otrzymała konkretnych informacji na pytania kierowane od ubiegłego roku do zarządu Enea Centrum w sprawie poprawy warunków pracy w Pionie Obsługi Klienta. Wielokrotnie sugerowaliśmy podjęcie działań sprzyjających obniżeniu stresu i zmniejszeniu nawarstwiania się obowiązków wobec Pracowników a głównie zatrudnionych przy bezpośredniej obsłudze klienta. Zarząd przekazał informację , że obecnie zmieniła się trochę polityka odtwarzania stanowisk oraz poinformował nas, że Pracownicy w najbliższym czasie będą kierowani na szkolenia z zakresu umiejętności optymalnej organizacji czasu pracy przy wykonywaniu swoich obowiązków służbowych . Ponadto zarząd tłumaczy zaistniałą sytuację tym, że wszystkie tego typu firmy na rynku przechodzą te same problemy. Wynika to z tego, że klienci stają się coraz bardziej roszczeniowi i wymagający. Strona społeczna nadal oczekuje od Zarządu podjęcia konkretnych działań mających skutkować wyeliminowaniem w jak największym stopniu stresu i odciążenia zbędnych nakładających się na siebie obowiązków służbowych.
Na zakończenie spotkania Zarząd zaproponował stronie społecznej kolejne spotkanie na koniec lutego br. Na tym spotkaniu mamy dostać informację o sytuacji w Obsłudze Klienta i poznać efekty podjętych działań.
Wiadomość tą wyświetlono 1824 razy.